Ekim 27, 2009

fw: önemli !!!!

böyle bi şey yok. meydan bomboş kaldı. nerdesiniz kızım? kime diyorum? en son 7 ekimde eklediğim posttan sonra ismini vermek istemediğim bazı hayırsızlar (bkz: spayka, yveyn, kle) çok sevgili biricik yarimiz olan blogumuzla muhattap olmamışlar. neyse, we're back in izmit gençler. o sebeple azıcık eğlenip burayı şenlendirebilme umudum var. bakalım kısmet. kle hanım sizinle de görüşelim, yağmur yağmadan bi terasa çıkalım. yağmur yağarsa da çıkalım, önce ıslanır sonra aşağıdakilere üzüm falan atarız çeşitli aktiviteler olabilir. çok sıkıldığım bu ilk izmit gününde ne ders çalışasım, ne kitap okuyasım, ne yemek yiyesim var. aslında hepsini yapmak istiyorum ama sırtım ağrıdığı için halim yok. sırtı ağrıdığı için yemek yiyemeyen yazarınız beyza bildirdi. saygılar, sevgiler.

mottomuza sahip çıkın, azıcık akıllı olun. ismail kocaman bir çılgın olabilir, biz de azıcık çılgın olmalıyı. biz onun devam eden nesliyiz. unutmayalım lütfen.

yazıyı bitirmemeye karar verdim şu an. sıkılıyorum zaten hazır yapacak bi şey bulmuşken bırakmayayım.

dün akşam bi çay içmişim ki sormayın. annemin en çok nesini özlediğimi anladım. çayını. başka da bi şey yok zaten. özlüyorum özlüyorum sonra gelip sarılıp öpüp hoş geldiniz beş gittiniz faslını ve ilk akşam oturmasıyla çay içmesini atlattıktan sonra özleme bitiyor. sonra daha çok özlediğim yumuk yastığıma ve yatağıma kavuşuyorum cümle alemi unutuyorum.
mesela şimdi yine annem çay yapacak, akşam çayı saati olmadı daha ama hava karardı resmen daha şu saatten. havalar da bozacak zamanı buldu. ben istanbul'dayken kıçımı yırttım ya hava soğusun diye, ben istanbul'dan çıkınca soğudu. izmit'te de kapalı hava hiç çekilmiyor. saat daha iki buçuk havaya bak! sanki akşam altı oldu. bi de şimdi akşamlar da erken olacak. bu coğrafya yoksunu memleketin saatiyle mevsimiyle uğraşan devlet yetkililerine de üzülüyorum. bi boktan haberleri yok bi ileri bi geri laçka ettiler ortalığı. güya bi daha saatlere dokunmayacaktık. neyse.. şu an kış saati 30 derece boylamı olan izmit'e göre ayarlı, yani tam 12'de güneş tepede oluyor falan siz düşünün. doğru saati kullanan benim şu an. engin coğrafya bilgimden de bahsettiğime göre çekilebilirim sanırım zira bunun devamını da yazarsam komentler sırf küfürle dolacak. yveyn gelip şerefsiz diyecek. kle gelip ne içtin lan diyecek. kendisi de talep edecek, tüketti rezervlerimi. spayka gelecek hepiniz salaksınız hele bi durun mitoz bölüneyim de iki tane doğru dürüst adam düşsün dünyaya diyecek. böyle şeyler.

anneme simit siparişi verdim. izmitli olduğum gerçeğini ancak mevzu simit olduğunda anlıyorum. çok güzel, çok gevrek.

kral tv'de grup laçin'den bekar gezelim klibi çıkmıştı bu postun sonunda size armağan edeceğim şarkı da bu olsun hadi.

2 yorum:

bg dedi ki...

ahah. iyi ki "bi şeyler yaz" dedim lan, vur deyince öldürmüşsün resmen. neyse aferin.
mitoz konusuna hiç girmeyeceğim, zira o konuda çok dertliyim biliyosun.

clémentine dedi ki...

"kle gelip ne içtin lan diyecek. kendisi de talep edecek, tüketti rezervlerimi."

benim bilmediğim bir kle olsa gerek bu. ne içirdin lan bugüne kadar bana? ha? madem içiriyon bi haber versene? ben de bileyim.

şu sıralar atlar,megafonlar ve karadeliklerle meşgulüm. bitince gelicem.
öptüm. thnks.pls.hoşçakal. (tiki takliti bile yapamıyorum ey yarab!)