Mart 28, 2010

üf püf ve bilumum sıkıntı nidaları

yüz yıldır buraya bi şey yazmadım. şimdi de yazacak bi şeyim yok gerçi ama sıkıntıdan buraya saldırdım. diğer blogumu da kapattım zaten, gayet salak günler geçirdiğimden kayda değer hiç bi şey de olmuyor.

bugün şunu öğrendim : huzur greyfurt suyunda. cle için de şalgam suyunda mesela. şalgam bende işe yaramadı. siz de kendinizinkini bulun, çok eğlenceli. 

adını hatırlayamayıp kafayı yediğim bi şarkıyı dün gece cle ve beyzayla cle'nin arşivi kurcalarken bulduk. perfect strangers! cle acayip sevaba girdi. şalgamla giremediği sevabın yerine sayıyoruz bunu.

az önce yine cle björk- where is the line yolladı. ne tuhaf şarkı.

şu an mikrobiyoloji çalışıyor olmam gerek. of. 

dın dırırım dırırım dırırım ...


1 yorum:

clémentine dedi ki...

ben de kapadım blogumu tamamen. yazacak bir şey buluyorum da yazmak istemiyorum.

portnoyun double crosslarına kurban olayım. ytse jam dinlemeden işe konsantre olamıyorum.

size komiklik yapayım dedim. ama olmadı. başka bahara.