Nisan 25, 2010

moneymoneymoney

'mplusd' says (00:26):*ve param yok gibi bişe

'mplusd' says (00:27):*neden diye sor          

~büşra     says (00:27):*aynen *neden :D

'mplusd' says (00:27):*angut ottomatik ödeme talimatı iki aydır igdaş faturmı ödemiyormuş*256 milyon fatura geldi*amk ya bu ne*babama diyemem*yanlışlıkla parayı yedimmi dicem*ağzımı kırar*azcık param var*onla igdaşı ödicem

'mplusd' says (00:28):*birini ödedim*diğerinide ödicem        

~büşra     says (00:28):*öde öde kalmasın

'mplusd' says (00:28):*sonra bana ne kalır bilmem          

~büşra     says (00:28):*bu hafta ucuz takılırız

'mplusd' says (00:28):*dolmuş paramı ayırıcam          

~büşra     says (00:28):*bende de para finiş

'mplusd' says (00:28):*gerisi artık evdeki tarhana          

~büşra     says (00:28):*ahaha

'mplusd' says (00:28):*ev yemek dolu zaten          

~büşra     says (00:28):*bende de var lan tarhana*ahahaha

'mplusd' says (00:28):*beni dışarısı bozuyo          

~büşra     says (00:28):*sorma ya*bi mide bu kadar masraflı olmamalı *ehueh

'mplusd' says (00:29):*bencede abi ya

'mplusd' says (00:33):*napçaz olum*bak haftaya haftasonu okula gelemem belki          

~büşra     says (00:34):*haftaya haftasonu okula gelemem ne demek lna*konferans..

'mplusd' says (00:34):*nee konferansı          

~büşra     says (00:35):*1-2 mayıs*biyoteknoloji*mikrofon*falan

'mplusd' says (00:35):*oha sıçtım

'mplusd' says (00:36):*napçam ben          

~büşra     says (00:36):*ama para harcamayız o günlerde

'mplusd' says (00:36):*para bulayım bri          

~büşra     says (00:36):*yemek faln olacak zaten*ne yicez başka*iş başındayken bi de :D

'mplusd' says (00:36):*böbreğimi satıyorum-kelepir

3 yorum:

beyza dedi ki...

bence çotla vs. gibi mekanlardan vazgeçip hiç üşenmeyip bi akbil parasıyla marmara üniversitesi yemekhanesine gelirseniz ikinizin de hayatı kurtulur.

clémentine dedi ki...

eşşek herifler, ev okulun yanında, akbil basmayıp eve yürüyün. kalori yakın. evde tarhana için. okula geri dönün. ciks şeyler sizi ya.

Unknown dedi ki...

ben bunu yeni gördüm.bide haziran başı görecektiniz neleri satıyordum.oeh