Mayıs 24, 2009

intikam!

gençler, özellikle berranım, beyza durmadı sizin için çalışmaya devam ediyor.

bilmeyenler için önce kısaca olayı geçeyim: üst kat komşum NEVRA oğuzhan-gülben düeti olan "beni alsaleeaaar, ipe koysaleeaaar" şarkısını gece yarısı dinleyerek sevgili kuzenim berranımın bilinçaltına şarkıyı yerleştirip dünyaya müthiş bir kötülük etmişler idi.

ve bunu yapmayı sürdürdüler. gece 3'te 4'te hala duyarım gülben'i.

peki şu sevgili kuzeniniz boş durur mu? hacı inletiyorum ortalığı. biliyorsunuz ki şu an evdeki diğer kişi yani spica, disko kralı'nda oturuyor okan bayülgen'in tam arkasında. kabak gibi ortada şerefsiz. cankan dinlemeye gitmiş. hiç de söylemedi he. neyse, ben inletiyorum ortalığı. o varken yapamıyorum kızıyor da, şimdi Nevra ne dinliyor bi bilin bakalım?

whereever i may roam!
sırada fear of the dark var. damarlarına işleyeceğim hevimetali. görecekler günlerini.

oğuzhana koyim size bişe olmasın. öpücükler şekerim.

3 yorum:

clémentine dedi ki...

ya sen şimdi neden oğuzhana falan, yani niye yani??? git gülbene yap. alla alla.

spica olmadığı zamanlarda benim yollayacağım bir kaç parçayı da canımın içi Nevraya dinletirsen çok mutlu olurum. senin evde durmana gerek yok o sırada. zaten durmak da istemeyeceksindir.

nevra, yaktın beni allah tependen baksın!!!

yvainethefallen dedi ki...

Kuzencağzım, hevesini kırmak istemem ama alt kattan üst kata çıkan sesin oranı üst kattan alt kata inenden çok çok daha düşüktür. O yüzden sen ne yaptıysan yandaki kızcağıza yaptın. O bunun acısını kimden çıkartacak meraklardayım.

bg dedi ki...

yan komşu yok cicim. ondan bu rahatlık.