Aralık 04, 2009

dar alanda kısa paslaşmalar.

saat 03:08.
elimde bir kocaman çanta fotoğraf var.
ve bu fotoğrafları da kullanarak hazırlamak istediğim video klibin kullanılacağı yer, bu blogun adının geldiği kişisel teorimin aldığı ilk darbe.

deminden beri teoriyi hatırlayıp yazmaya çalışıyorum. evrimin beni elediğiyle ilgiliydi. çünkü çocuk sahibi olmak istemiyordum. oysa her canlı yaşamaya ve neslini devam ettirmeye programlıdır. ben bunu valla billa istemediğim için, buna giden yoldaki diğer basamaklarla da ilgim uzaktan bakmaktan öteye geçemedi. ve neslini devam ettirmek isteyen canlının savaşçı, hedef odaklı, vs. olması gerekir.

abi o kadar uykum geldi ki, arada uyumuşum. sonra yazarım.

ama ben teorimi hatırlamalıyım önce.
neyse
sizin bilmeniz gereken şey şu, bu teorinin en sağlam taşı, haftaya cuma günü 46 yaşını doldurmasından 3 ay 5 gün sonra evleniyor. muhtemelen genlerini bir sonraki nesle aktaramayacak. hımmm. bu cümle teorimde geçiyordu. ama nasıldı ya?

neyse, evrim hala sıçıyor olabilir. ama bu evlilik bile başlı başına bir devrim.
şu anda ne dediğimi pek bilmiyorum.
kafam karışık ve bu çok açık.
ayrıca anlaşılmak istediğimden de emin değilim.
sadece ben gerçekten genlerimi bir sonrai nesle aktarmak istemiyorum.
ve bu isteksizliğin sebebi de genlerim. yani evrim, zaten baştan beni elemişti.
o yüzden de böyleyim. yumurta tavuktan tavuk yumurtadan gibi işte.

ayrıca mor ve ötesi çalıyor.
ben köprünün üzerinde bunları söylemek istiyorum.

bak bu son perde oyn yok. bundan sonra. ışık yok hiç bir şey yok.
bir derdim var. tutamam içimde.

Hiç yorum yok: