Ocak 13, 2010

sevgili günlük pardon blog

ah be blog. kimse ne istediğini bilmiyor şu dünyada. kimi ilişkilerinde bilmiyor, kimi benim gibi hem bilimadamı hem sanatçı olmak isterken devlet memurluğu yapıyor. en vahimi benmişim birden idrak ettim. tabii ki şu arkadaştan sonra http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?id=17810995

bugün düşündüm de yaş 30a geldi dayandı. şunun şurasında 18 gün var. ki aramızda lafı olmaz, zaten 2-3 senedir 30 olduk diyorum ben sürekli. bıraksam bu işleri de çocuk falan mı doğursam? yapamadıklarımı yapma imkanı sağlamaya çalışsam ona. sahi insanlar birden dellenip çocuk sahibi olurken böyle bir düşünce mi oluyor içlerinde.

neyse boş ver.

ayrıca, gelecek 6 ay bildiğin hiç bir şey yapmadan yatıp dinlenecem. sadece iş. canım çekerse fotoğraf çekerim. amaç yok, koşmak yok, kendimi yormak zihnen bunalmak yok. rolantide devam.

hayır siz bana bakmayın da benim bildiğim bir terapist var. seansı çok para. yoksa bugün giderdim.

of.

allahım sen kimseyi geçiş formu yapma. ne zormuş.

6 yorum:

Kurt dedi ki...

belki de mutluluğun tek yolu hayalindeki olmak değildir. hayatın seni yapmak istediği ile de filmin sonu mutlu son olabilir...*

*şu cümleyi yazmam neredeyse 10 dakikamı aldı. yaklaşık 6 saattir çalışıyorum , yarın 2 tane de finalim var. inşallah yukarıdaki semboller hislerime tercüman olmuştur.

spica dedi ki...

doğum gününden sonra naparsan yap. yat, dinlen, koş, zıpla falan. ama o zamana kadar biraz atraksiyon pls.ltf.tşk.

clémentine dedi ki...

gezecez eğlenecez abi. iş yok güç yok. okul yok. web sitesi yok. ne bileyim hiç bişi yok işte. yok oğlu yok.

clémentine dedi ki...

kurt bu cümleyi 20li yaşların başında kurduğuna göre, adam olacaksın sen. ben olamadım olamayacam. aferin yola devam.

beyza dedi ki...

bi kere o arkadaşa öldüm.

neyse, lafım posta değil yoruma olacak. bak şu spaykanın yoruma bi, ne demiş. atraksiyon pls demiş. şu kızın ağzından böyle harekete dair bi kelime duyduysan bence kendini peygamber ilan edebilirsin. bi hikmeti vardır. söyleyeyim dedim.

çarpılmama az kaldı doktorum nerde?

spica dedi ki...

sana da derim, üzülme. freş.