Kasım 20, 2009

mevzu: cle'lerde aile efradı toplanmış hala ve müstakbel eniştenin evlenme gününe karar verecektir. konuya bir türlü girilemez. bütün hayvanlardan bahsedilir; köpek, kuş, inek, koyun, cle misilleme olarak science kanalındaki deney fareleri belgeselini açar. o derece. hayvanlar alemi bitince ağaçlar alemine geçer konu. cle dellenir. kuzenleriyle konuşmaya başlar. ve büyük an gelir. cle'nin babası konuyu arabalara getirir. bu işin bittiği andır.


clémentine:
he peki
baban diyor ki
büşra özlememiş mi beni
halam da dedi ki
beyza:
ahahaha
du sorayım
ne diyecek
clémentine:
özlemiştir de söylemesi zor gelmiştir
beyza:
evet
şu an uyukluyor her zamanki gibi
üstüne büyük pelerini sarınmış
gözlerini kaşıyarak gülümsedi sadece
clémentine:
kaloriferler yanmıyor mu dedi baban
beyza:
yanıyor
büşra hanım
petek yanında beşyüz kat giyinik yatarken bile"hastayım..." şeklinde olduğu için
hastadeğil şimdi de
yahu büşra işte

clémentine:
11i akşamı kına gecesi
12si yemek olabilir
yada 12si gece kına
13ü yemek
ama şevvalin 14ünde sanırım önemli bir sınavı varmış

beyza:
şevvalin sınavı varsa
bize laf düşmez kızım

clémentine:
büşrayı evlatlık almaya karar verdim
babasına da söyledim

beyza:
neden

clémentine:
bilmiyorum
bir hamster gibi seviyorum onu

beyza:
yemek nerde kına nerde bi de onları söyle
saat kaç gibi falan
aksdhjaldhlasjda
ahaha o da yarıldı

clémentine:
geleneksel berrenin ben kelleşiyorum deme günleri başladı
aldırmayın

beyza:
peki
asdjhakjdhka

clémentine:
kemiksiz göğüs istedi demin adam
kasaptan
ben vereydim?

beyza:
kim

clémentine:
insan eti daha yağlı daha lezizdir
yemekteyiz izliyorum

beyza:
ahahahah
surata bak

3 yorum:

spica dedi ki...

msn diyaloglarımızı kitap halinde yayınlasak yok satar bence. ama bunu yapmayacağız. kolay ulaşılır olmayalım. sadece blogumuza ulaşan şanslı insanların hayatları renklensin falan.

beyza dedi ki...

he evet kesinlikle. hüsnü şenlensin adeta.

clémentine dedi ki...

diyelim iki kişi msnde konuştu. bir tanesi de kaydetti. bu suç değil. ama içlerinden biri bu konuşmayı herkesin görebileceği bir ortamda yayınlarsa ve diğeri şikayetçi olursa bu suç :D
ailecek cezalardayız