Kasım 19, 2009

yeter!

---bu postu okurken fonda aşk-ı memnu dizi müziğini dinlemeniz önemle rica olunur.---

canıma tak etti artık! yeter!

burada, kayışdağı'nda, istanbul'un gerçek anlamda yeditepesinden en ücrasının üzerinde kendi küçük öğrenci evimizde resmen harcanıyoruz! yitip gitmeye artık göz yumamayız.

evet delirdim. çok sinirlendim, üstümü başımı parçaladım adeta. aşk-ı memnu'nun az önce sona eren bölümünden dolayı oldu tüm bunlar. sözüm yönetmene! kovun olum o senaristleri, bizi alın. arkadaş, evde diziyi izlerken ekrandaki lafını söylemeden biz öyle laflar ediyoruz ki, burda göbeğim çatladı gülmekten. ve bildiğin türk halkı bundan mahrum kalıyor. yazık değil mi onlara, yazık değil mi şu harcanan yeteneklere? YAZIK!

bunu bi düşünsünler. buraya yazmıyorum senaryoya ekleyebileceklerimizi. zamanında ekşiye saldıray abi fikrimi yazmıştım heh işte ordan tahmin edin daha neler olur. ben lafımı söyledim benden çıktı artık olay.

--- dinlediğinizi düşünmek istediğim aşk-ı memnu dizi müziği bugüne kadar dinlediğim en iyi jenerik müziğidir. paylaşmak istedim. bu konuda ciddiyim. yukarıdakilerde de ciddiydim, sorun yok.---

4 yorum:

Kurt dedi ki...

tamam buraya kadar. daha fazla aşkı memnu yok sana. nerede bırakacağını bilmeli insan. her şeyin fazlası zarar canım ...

clémentine dedi ki...

asıl soruyu sorabilir miyim?
"NEDEN İZLİYORSUNUZ LAN O DİZİYİ!"
nejata ihanet mi? o kadar mı ıssız kayışdağı? dersiniz projeniz raporunuz yok mu lan sizin?
tövbe ya.
dizinin senaristi annem yaşında bi teyze, yaprak dökümü senaristi de aynı janrdan. bu sezon bitiyor ikisi de hadi gözünüz aydın.

beyza dedi ki...

janr diyen dillerini yerim senin!

clémentine dedi ki...

ye beni bebek ye beni...
aman ye beni...
ben sana excalibur bile derim.
ne güzel kelime değil mi?
bi de intensive care diyebiliyorum.
ayrıca je' suis perdu.