Kasım 17, 2009

h1n1

nekahat kelimesini orta 2de okuduğum çalıkuşundan öğrenmiştim. ne olduğunu anlamam uzun zaman almıştı. elyatropu da ondan öğrenmiştim ama hala ne olduğunu tam bilmiyorum. alkollü bir şey evet.

geçenlerde yakın bir arkadaşım yazım tarzımı yılmaz özdile benzetti. eski uzun cümle günlerime geri dönmem gerekecek. zira o adamla uzaktan yakından ilgim olsun istemiyorum. kendisi benim gözümde köşe minderinin yazı yazabilen halidir. başka da bir şey değildir. yok cümleler hala çok kısa. neyse, hatırlayacam bir şekilde eski halimi.

şimdi benim üzerimden bilindiği üzere domuz gribi geçti. ne gripmiş arkadaş. öldürmüyor görüldüğü üzere, zira henüz öte taraftan internete girilebilen bir teknoloji gelişmedi. ama fena mı olurdu ha? mesela ölüler sadece internette varolmaya devam edebilse. şu fani vücudumuz toprak olduğu halde dimağlarımız yaşamaya devam edebilse. süpersonik birşey olurdu bence. ama bunu teklif edebileceğim herhangi bir makam yok. mesela ms office'de şu da olsa diyorum, bir bakıyorum adamlar zaten düşünmüş bir sonraki sürüme koymuşlar. yada firefoxun şu tabları şöyle olsa diyorum, tek akıllı ben değilim tabii bir bakıyorum bir sonraki güncellemede aynen gerçekleşmiş. ama şimdi bu ölme ama internette varolma durumu sadece "iwakura lain" adındaki çizgi filmceğizde oldu. başka da bir yerde olmadı. zaten o çizgi filmden de bir bok anladıysam arap olayım.

neyse, şimdi 10 gündür benim beyin yüksek ateş ve antiviral ilaçların etkisiyle bir kendini kaybetme bir "oralı değilim" durumu içerisindeydi. günde 15 saat uyumaktan içersini adam gibi düzenlemiştir sanıyorum. ömründe de bir daha böyle uyku göremez. zira domuz gribi bir kere ezip geçti mi bir daha ezip geçemiyormuş.

velhasılı,acayip sıkıldım. ama bu sıkılma durumu bu sabah 11den sonra oldu. çünkü ancak bu sabah 11den beri beynimin kafamın üzerinde olduğunu, kolumun bacağımın olduğunu, ne bileyim aslında ayaklarımın benim olduğunu biliyorum ve hissediyorum. dün falan emanet gibilerdi.

ani bir kararla farmville'i kapatabilirim. zira 28. leveldayım. 35. leveldaki greenhouse için kıçımı yırtıyorum ama 35e gelmek eziyet bilader. ek biç nereye kadar. o zaman da facebooka girmem zaten. neyse düşüneceğim.

1 yorum:

spica dedi ki...

farmville mahvetti koca bir nesli. ondan sıkıldım artık, ilgilenmiyorum pek ama fishville oynuyorum şimdi de. sen sakın başlama :D başlamazsn zaten, sıkar seni.
domuz gribi olmanla değil de farmville ile ilgilenmem de çok güzel.