Haziran 09, 2009

afo

aforizmalar:

..... says:
hyatımdakı bır cok seyı o kadr karısık bır duruma soktum kı son yıllarda (18 yaşında. ilkokulda kedi kesti herhalde. ne son yılları lan?)

anne: istedikleri hep hayal dünyası şeyleri.
baba: evet artık ayakları yere basmalı değil mi? hımm.
anne: tabi canım bassın ayakları yere, 11 yaşında artık!!! (kitap fuarı, etraftan duyulan yaran diyaloglar - lan düdükler 30uma geldim aklım 1 karış havada. o yanınızdaki minyatür insan 11 yaşında. bırakın lan aklı havalarda olsun.)

itiraf: eskiden sadece kafamda "giden günlerim oldu" çalardı. şimdi iç sesim oğuzhan olarak konuşuyor. allah belanı versin nevra. çok güzel hareketler bunlar izlemekten karnım ağrıyor. nevra gelmeyeyim oraya.

3 yorum:

beyza dedi ki...

nevra dün gece yine o şarkıyı dinliyordu ben kitap okurken fon müziği oluşturdu yine. bi de son zamanlarda başka yanlışları da oluyor, bahçeye giriş kapısını açık bırakıyor falan. bi konuş bunları da.

bg dedi ki...

ahahah. o anne babayı bi an amcam ve yengem sandım. of.

clémentine dedi ki...

bahçe kapısı ben geldiğimde de açıktı. o nevraya söyle, oraya gelirsem fena olacak, öyle böyle değil. (bak yine oğuzhanın sesi ya.. allahım ben kendi sesimi istiyorum.)