Haziran 17, 2009

cash machine

günlerce dinlediğim, kustuğum, içime soktuğum şarkıların yanı sıra; her zaman, ama her zaman, bana ve duygulara dair değil de, hayata, geyiğe, komik duran varlığa dair olan bir şarkı yer alır mp3 çaların repeat 1 song kısmında. şimdi hard fi grubunun güzel insanlarına sesleniyorum. selam olsun size sevgili insanlar! ömrünüz boyunca başka şarkı yapmak zorunda kalmayacak olmanız ne kadar mutluluk verici olsa gerek! belki milyonların değil ama, milyonlara bedel birkaç yüz kişinin gönlünde bu şarkınızla ömrü billah yer edeceğinizi biliyorum. siz de bilin istedim, herkes bilsin istedim.

ders çalışmaya başlamamak için kıçımı yırttığım son saniyelerde yazdığım bir yazıyı okudunuz. şimdi makus talihim bana dilbilim diyor, sosyolinguistik diyor, transleyşın diyor, final diyor, göt diyor, şemsiye diyor. vay bana vaylar bana.

Hiç yorum yok: