Kasım 09, 2014

Çalışırken #1

Çalışırken, inanmayacağım şekilde sıkılmıyorum. Bu yüzden çalışabilmek için bir şey yapmama gerek kalmıyor. Kübikime gidiyorum ya da mutfakta oturuyorum bilgisayarımla ve çalışıyorum. Buna vizelere 10 gün kalmış olması da sebep olabilir.
Biraz, bazen o da, fazla yemek yiyorum. Her sabah çılgın gibi tartıldığım için bir gün dağıtıyorsam iki gün sıkıyorum. Henüz 1 kilo 300 gramdan fazla almadım.
Sigara içmiyorum, içmediğim gibi aramıyorum da. Sebebini bilmiyorum. İhtiyaç duymuyorum.
Yemek ve ekmek dışında karbonhidrata çok zor sarıyorum. Mesela gidip paketli gıda alamıyorum. Defalarca denedim olmadı. Ama evde bal, kaymak, pekmek, tahin, gibi sevdiğim şeyler olursa affetmiyorum.
Ayrıca..
Ya işte ben çalışmaya başladığımda bir yeni sayfa açayım ve aklıma geldikçe ona yazayım. O da günün postu olsun istedim. Ama bu bir gerilim alma aracı falan değil, neden yaptığımı da bilmiyorum.
Şu anda Douglas Adams ile ilgili bir belgesel dinlerken bir yandan da lanet olasıca Calculus dersi hocasının geldiği Logaritmik Fonksiyonlar konusunu çalışıyorum.
Kabaca şöyle söyleyeyim ben ne olduğunu anlayana kadar, 3. konuya geldik ve benim vize için çalışmam gereken 180 sayfa kadar bir alan var.
Eskiden olsa çoktan uyumaya gitmiştim. Ama şimdi kırdım kıçımı çalışıyorum.
Bana bir şey mi oldu lan?

Hiç yorum yok: