Nisan 30, 2015

Bencillik Bildirgesi

Eve girdiğimde F. "bu adam olmayacak" dedim dedi. Sonra da "adam olamaz ki zaten kadın" demiş. Sonunu demeyeydin doğru demiştin dedim. Ben adam olmazdım. Ama bugüne kadar.

Cidden çok mu söyleniyorum? Yoksa aman boş ver bu da dert mi diyen insanlar şu anda bir şey için çaba sarf etmeyen insanlar mı? 

Bugün birine zaman ayırmak konusunda gösterdiğim cömertliği artık bir kenara bırakmaya karar verdim. Verilmiş sözlerin falan şu andan itibaren bir hükmü yok. Madem benim için dönemi başarılı kapatmak çok önemli, madem bunu yapamazsam koca seneyi heba etmiş olacağım, o zaman artık Newton ve Leibniz değilseniz gölge etmeyin başka ihsan istemiyorum.

Saydım 9 kişi var, 6sı yüzyüze de görüştüğüm, 3ü şimdilik sadece online görüşebildiğim. Dahası yok, zamanım dolu, yerimiz kalmadı. Alla Alla a...


Hiç yorum yok: