Nisan 30, 2015

Yaşam, Evren ve Herşey Hakkındaki Nihani Sorunun Cevabı

Bazen olanları anlatayım diyorum, sonra zaten anlatmış bir Douglas Adams yazısı buluyorum.

"Bir şey olacaksa, olacaktır. Herhangi bir şey, ortaya çıkarken bir başka şeyi ortaya çıkarıyorsa bir başka şeyin ortaya çıkmasına neden oluyor demektir. O şey her ne ise, olurken, kendi kendisinin yeniden ortaya çıkmasına sebep oluyorsa, tekrar olacaktır. Bununla birlikte, kronolojik bir sıra izlenmesi şart değildir." 

Biliyorum ki aslında biz senle hep aynı şeye inanıyorduk, sadece farklı ifade ettik. Sen inanmıyorum derken, hatta inanmıyor değilim olmadığına kanaat ettim derken ciddiydin, ama sanırım yine de biz aynı şeye inanıyoruz, ben de her ne kadar inanıyor değilim olduğuna kanaat getirdim desem de.

Huzur içinde yat, bir gün buluşalım, bi çay içelim. 

Hiç yorum yok: