Ağustos 06, 2009

bi fikir

dün gece aklıma bir fikir geldi. beyzayla tatilde yapmayı planladığımız bir atraksiyon var. onu videoya kaydedecektik. ama sonuçta biz sürekli bir şeyler kaydediyoruz ama sonra onlar digital dünyanın bir yerlerinde kalıyor.

bunun yerine, bu siteyi "yeni neslin ortak mirası" haline getirmeyi düşündüm. bildiğim kadarıyla bu web alanını ücreti mükabili alabiliyoruz. hatta o zaman ismi http://ahyavrum.com oluyor.

fotoğraf, müzik, video, bize ait şeyleri sakladığımız ortak bir yerimiz olursa, sanki süper olur gibi geldi bana ama. ne dersiniz?

Share photos on twitter with Twitpic

8 yorum:

bg dedi ki...

evet yeterince rezil değiliz, her bokumuzu halka açalım tam olsun ahaha.
olur bence. vay nat?

clémentine dedi ki...

amaç halka açmaktan ziyade,
nasıl desem. aslında dedim zaten :D
"yeni neslin yeni nesil aile albümü"

beyza dedi ki...

yahu ahyavrum.com kadar mükemmel bi şey olabilir mi? şu an okuyunca gözlerim bile yaşardı ki hiç tarzım değildir.

bg dedi ki...

ışın kılıcınızı alın öyle konuşun lan. ahyavrum.com falan yok almazsanız. o video çekilecek, ben de size acıyan gözlerle bakacağım. bu an yaşanacak anlıyor musunuz?! çok kızdım.

bg dedi ki...

bu yanımdaki bedminton raketinden falan bahsediyo lan. yine ne planladınız sefiller? neyin peşindesiniz? sürpriz yapmayın bari önceden söyleyin de görünce inme inmesin lan. hiç acımanız da yok şerefsizler.

beyza dedi ki...

sefilliğinden öte sefillik gördün mü?

bg dedi ki...

artis cümlelerine sıçayım.

beyza dedi ki...

anca sıç.