Ağustos 21, 2009

evrim tarafından elendiğimi biliyordum.

4. kez yazdım sildim.

1-evrim teorisinde geçen genlerin çeşitliliğini bugün kanıtladım. gen kendine eş olarak en uzak geni seçiyor.

2-evrim tarafından elendiğimi kanıtladım. zaten çocuk istemeyen biri olarak zaten bunu gerçekleştirecek teknik yeterlilikte olmadığım ortaya çıktı. tedavi olmadan zormuş yani.

3-evrimin sıçtığını kanıtladım. genlerin çeşitliliği vasıtasıyla ilgimi çeken birinin, uzak gen olayını kanıtlamanın dibine vururcasına çooooooooook uzaktan olduğunu öğrendim. ki bu uzaklık sosyal olarak anlaşabilmemizi çok zor hale getirirken(örf, adet, gelenek, görenek), aynı burçtan olmamız (evet kova diye bir burç var bundan kesinlikle eminim) işin daha başlamadan bitmesini sağlamıştır. evrim işte burada sıçmıştır. sosyal evrim biyolojik evrimin önüne geçmiştir. beni de arada elemiştir.

evet teorisyen olmalıyım.

1 yorum:

bg dedi ki...

3 numero hakkında daha detaylı bilgi isterim. kafamda soru işareti kalmasını sevmem. bilirsin.