Ağustos 20, 2009

mö'ler

sanırım okul birincisi olmuşum. yani bu dönem mezunlarının not ortalaması, benim not ortalamamın bayaca altında. gelecek seneki dersler benim için oku-geç.

ben hiç birinci olmadım da, bi kere last.fmde en çok yann tiersen dinleyen insan evladı olmuştum. "göreceksin seni geçecem" diye mesaj atanlar olmuştu.

korktum yahu... endorfinden de beynim karıncalandı.

diyorum yükseklik hobim var diye. yukarı çıktıkça sevinçten başım dönüyor.

ha sanmayın diğerleri başarısız öğrenci. geri kalan 3 tanesi de inek. genlerimizde var.

3 yorum:

bg dedi ki...

bak yavrum. ortalama veya ortalamanın altında bir zekaya sahip olup, deli gibi ders çalışan ve başarılı olan insana inek denir. ammaaaaa.. biz o gruba değil, ortalamanın üstünde zekası olup da başarılı olan gruba giriyoruz. öğren bunları.

clémentine dedi ki...

yazıklar olsun sana. onca big bang theory izledin de hala mı inekleri ortalama zekada görüyorsun?

bak yavrum da ah yavrumla çok uydu lan :)

bg dedi ki...

çok aşağılamayayım demiştim. bazen acıyorum çünkü ineklere. düşünsene hacı, kafan basmıyor kendini paralıyorsun iyi not alayım falan diye. yazık lan.

bak yavrum iyiymiş hakkaten. yavrum.