Ağustos 07, 2009

bu nedir?

az önce yine feysbuk sayesinde saçma sapan bir şeyle karşılaştım. salaklığın doruklarındaki bir tanıdığımız- ki kendisi benim yaşlarımda- bir video postalamış. video kendisi ve sevgilisinin öpüşmeleri esnasında çekilmiş bir fotoğraftan ibaret ve fonda da "sebep yokkeeenn.." diye devam eden boktan bir şarkı var. hatta fotoğraf önce karanlık, şarkının ortasına kadar aydınlanıyor gitgide. yarısından sonra yine kararıyor ve video bitiyor falan. şimdi size soruyorum: bu nedir?

4 yorum:

beyza dedi ki...

yav onu bırak da, what is matrix?

clémentine dedi ki...

okan bayülgenden geliyor "yoksunuz ulan hiç biriniz, vat iz dı metriks!!"

komiser şekspir.

beyza dedi ki...

la bi izleyemedim onu da.

beyza dedi ki...

yav asıl onu bırak da, bunları öldürsek mi napsak?
ben spica bu arada. bu deli giriş yapıp bırakmış. üşendim şimdi değiştirmeye.