Ağustos 30, 2009

i hate stupid titles

Sevgili evrimin sıçtığı son nokta,

Nasılsın? İyi misin? Beni sorarsan iç güveyden halliceyim. Okul açılana dek kendi evimde bir sığıntı gibiyim. Şu günlerde yapmam gereken çokça iş var; ancak hiçbirine el sürmemekteyim. Bir tarafımda açılacak bir şemsiyeyle evrimde bir aşama daha atlamayı beklemekteyim.

Son günlerde sürekli Zeitgeist izlemekteyim ağzımın kenarından salyalar akıtarak. Gül'ün ve Obama'nın yakın dönemlerde ülkelerinin başına geçmiş olmalarına bir tarafımla daha sık gülmekteyim.

Ey blog, evrimimi tamamlamak için uzayın derin boşluğunda huyu huyuma, suyu suyuma bir uzay canlısıyla geçireceğim bir ömür ve onunla sahip olacağımız yavrularımız için bir yaşam alanı dilemekteyim. Lütfen sesimi duy.

Bu gece çok acayip, aslında bana yakışmayacak kadar sıradan ve aksiyonsuz, bir rüya gördüm blog. Yine de etkilendim. Lütfen evrimimde bu rüya tarafından bir adım geriye taşınmama müsaade etme.

I love you very much, tepelerim geri kaç blog.

Ve blog, sinemaya gidip Tarantino izlemek istiyorum.

2 yorum:

beyza dedi ki...

sonuncuyu ben de istiyorum.
bi de, ben de seni rüyamda gördüm bu gece. ehehe.

yvainethefallen dedi ki...

Anaaaa.. Nasıl gördün ya hu?