Temmuz 21, 2009

..

senin apocalyptica yazışına sıçayım beyza, yeditepenin de ortasına. terbiyemi bozdun iki saniyede. yorum yapmıyorum başka. saçmalama rekortmenisin bebeğim.

cle hanım, msnde bana apocalyptica yeni albüm çıkarmış lan deyip, beni dünyanın en mutlu ve heyecanlı insanı haline çevirdikten sonra, şarkıyı yollamıştınız apocalyptica adı altında ve of.. işte o an çok korkunç. şarkıya çift tıklamamla dıtdırıdıtdıt diye rober hatemo çıkmıştı içinden. psikolojim bozuksa bu an da nedenleri arasında hacı. öyle derinden etkiledi beni, bilinç altımda koskoca bi alana lök diye oturdu. çok adisin.

ve alakasız bir ekleme:

artık okul bitsin!! izmit'e gidince o yeni mükemmel köprüyü öpecem. bööğğgh. çok sıkıldım.

2 yorum:

beyza dedi ki...

tam bi pesimist ergen üslubu. röhöhöh.

clémentine dedi ki...

duruma göre bebeğim, adinin en önde gideni olabilirim. eşşek şakası anlayışım bu kadar işte. şarkı adı değiştirmek :D

ayrıca o şarkı yüzünden bir kaza atlatmışlığımız var. açmayalım konuyu. tepeme araba düşer diye korkuyorum.