Temmuz 26, 2009

--

açıklamam gereken bir şey var. beyza kişisi en sevdiğim programları yazmış ama yanlış yazmış. top20 ilk sırada evet ama 2.sıraya dans yarışmasını değil, "aşkın gözü kördür" isimli programı koymalıydı. kendisini izleyerek psikolojimi falan bozuyorum, delicesine de eğleniyorum. hatta 3 erkek, 2 kız arıyorum benimle programa katılacak. çok istiyorum bunu.  

şefkat konusuna gelince...  şefkatimin sebebi senin bugün evde olmaman olabilir mi cicim? bana ettiğin işkencelere fazla vakit ayıramadın bugün, o yüzden ben de daha normal davrandım. böyle. alışma yani.

2 yorum:

beyza dedi ki...

psikolojimi falan bozuyorum demişsin ya, şimdi fark ettim de, insanın ruh bilimi nasıl bozulur? psikolojik durumumu bozuyorum falan de. bak toplumca yanlışlardayız ulan. hay allah bak şimdi!

clémentine dedi ki...

biri şunu fen edebiyat fakültesinden alsın.