Temmuz 21, 2009

itirafdotkom 4

kendimi tutamıyorum ve yine bir açıklama yapıyorum. bu sefer cle hanım hakkında. kendisi fındığa tapıyor efendim. evet. fındık. 

-----

cle kişisi evin terasında gece keyfi yapmaktadır ve evin yanında da bir dizi kafe ve dışarda oturan insan güruhu vardır. bu esnada da spica ile msnde konuşmakta, bir nevi hava atmaktadır.

clémentine (23:39):
 bende resmen tepeden bakma isteği varmış
 aşağıdakilere bi aşağılaayarak bakıyorum sorma

*spica (23:39):
 hahahaha
 üstlerine fındık fıstık bişiler at

clémentine (23:41):
 inene kadar erir atmosferden
 ayrıca yazık lan fındık atılır mı? niğmet
 üzüm olsa atardım. ıslak ıslak
 ahaha bi senesi atıyordum
  
*spica (23:42):
 fındık nimet de üzüm değil mi lan
 ahahah

clémentine (23:42):
 fındık dünyanın varoluş nedeni
 fındığın yüzü suyu hürmetine dönüyor dünya
 öyle leziz öyle işe yarar bir yemiş ki
 ondaki lezzet/işe yararlık oranı hiç birinde yok
 belki ceviz
 onu da atmam
 üzüm atarım
 üzümden noluyor? azıcık kan yapar bi de şarap olur bi de sirke olur
 ekşi aslında tatlı numarası yapıyor. sahtekar iki yüzlü meyve
 bunları bloga kopyalasana

*spica (23:43):
 şimdi onu yapıyodum
 ahahahah
 nolacak bu halimiz hiç bilmiyorum

clémentine (23:44):
 körler sağırlar birbirini ağırlar
 alemin blogu insan kaynıyor
 bizde sadece biz
 millet tipoşlar ne yazıyor diye okumuyordur bile

*spica (23:45):
 hahah
 5 kişi var işte
 onların da 3ü okusa..



5 yorum:

clémentine dedi ki...

"inene kadar erir atmosferden"

yazarken cidden düşünmemiştim ama sonradan okuyunca "yuh ulan nasıl bir egodur, nasıl bir kendini yere göğe koyamamadır?" dedim.

şezlong tamam, sehpası tamam, cumartesi güzel bir temizliğin ardından, çay işletmesi de yapabilecem. seneye ben oraya ruhsat alır kafe yaparım. bak diyorum. seneye olur bu iş.

kendimi adaya düşmüş robinson gibi hissediyorum. yoku vara çevirme anlamında, ancak karşıma herhangi bir cuma çıkmasını istemiyorum. yan terastan bana doğru yürüyen saç sakal karışmış bir insan evladı keyfimi bozacak tek şeydir. tövbe!

beyza dedi ki...

işte hacı o 5 kişinin 3 ü okusa, bence kırdık parayı tamamdır. milletin blogu insan kaynıyor da noluyor, misal ben insan kaynayan bi blogu takip ediyorum ama hiç okumuyorum. aha itirafdotkom sendromu! ohmaygudnıs bulaşıcıymış!

clémentine dedi ki...

insan kaynıyor derken, okuyan ve yorumlayanlardan bahsediyorum. bizde bizden başka yorum yazan yok. ama olsun be, korkmayın yazın ya. biz severiz gevezeliği ailecek.

bg dedi ki...

murat abiyi hatırladım bi an. ne demişti o? çok tehlikelisiniz mi korkunçsunuz mu ne. insanlar da korkuyor olabilir. belki.

clémentine dedi ki...

korktum lan demişti 4ümüzün konuşmasına. ki sadece yolda yürüyorduk. evet korkuyor olabilirler. korkmayın ya, valla ısırmıyoruz.