Temmuz 22, 2009

itirafdotkom 5

yvaine benim. yani benim feyk hesabım o. gerçek yvaine'e böyle bir oluşumdan hiç bahsetmedim aslında. haberi bile yok. kenarda izleyici olarak görünüyor ama onu da ben ayarladım, alevli malevli şakalar göz oyunları falan yaptım bi şekil. sonra da son derece tembellik edip o hesaptan tek bi dene bile post yazmadım şuraya. öksüz bıraktım, yetim kodum blogumu. kendi elcaazlarımla açtığım bloga ihanet ettim. ve allah belamı verdi. şimdilerde geceleri rüyamda yvaine insanını görüyorum, "evrimin sıçtığı nokta!" diye haykırıyor insanlar etrafında, bi uğultu kopuyor, fakat o hiçbir şey anlamadan şaşkınlıkla, bana da söyleyin noluyor dercesine sağına soluna bakıyor. en son da bana bakıyor, son derece yaralı, son derece kırgın ve kızgın. ter içinde uyanıyorum her defasında. uyku haram oldu zaten. spayka'ya sorabilirsiniz, zerre uyumuyorum. "neden uyumuyon la mal" dedi geçen gün, "sorma" dedim. "tamam" dedi eşşek. "ulan ne yüzeysel karısın, ne duyarsızsın" dedim. çaktı ağzıma gitti yattı uyudu mis gibi. ben gene uyuyamadım.

4 yorum:

bg dedi ki...

ahahah. diyalogumuz mükemmel. çok gerçekçi.

bg dedi ki...

ha bi de geceleri bi sağa bi sola dönüp duruyosun, hatta sırt üstü yattığına bile şahit oldum. demek bu rüyalar yüzündenmiş. vay canına.

yvainethefallen dedi ki...

şerefsizsiniz 8)

beyza dedi ki...

öyle derler =)