Temmuz 29, 2009

heleloy loy loy kibar yarim peynirim loy

en son yıllık izne çıktığımda 2006'ydı. 2007 ve 2008de yıllık izinlerimi evde ders çalışarak (ne yalan) harcadım. bu sene yine okul yüzünden harcadığım izinden kalan 8 günümü, internetin "bile" olmadığı yaylada harcayacağım. nasıl sevinçliyim.

bir diğer sevinç kaynağı da, işyerinde yapmam gereken ama zaten 3 yıldır binlercesini yaptığım için artık bıktığım, ama yapmasam da olmayacak bir işi para karşılığı spaykaya yaptıracam. beyza önce online olsaydı ona teklif edecektim. böylece ben de program yazmakla uğraşabilecem. bi nevi asıl işi yapması gerekenin müteahhit firma tutması gibi.

peki, herşey güzel, parası mukabili işi spaykaya devrettim, izne çıkıyorum, bunun neresi heleloyluk? here comes...

Navalyn says:
bana eylülde, olayı yiyip bitirmiş, database deyince 30 kişiye ders verebilecek, php deyince çat diye proje çıkaracak, gelen photoshop tasarımı anında css e çevirebilecek, güvenlik kısımlarına hakim biri olacaksın

Navalyn says:
olarak geleceksin

Navalyn says:
arada ingilizce öğren

Navalyn says:
hadi ben kaçtım

Navalyn says:
gdocs u incele


evet çok eğlenceli olacak gelecek 1.5 ay.

Hiç yorum yok: