Temmuz 09, 2009

te-ras

iki akşamdır, arkadaşlarla terasta oturuyoruz, sağ açıktan kıpkızıl bir ay doğuyor 9.30 gibi, erkek olsam ne manita yapardım bu teras sayesinde;

"bak yavrum, bu gördüğün yerlerin tamamı paşa dedemindi. ölünce dünyada kalıyor diye bağışladı hepsini, işte şu aşağıda gördüğün tüm kafeler, patissereler bizim sayemizde var."

"hiii, sahi mi söylüyorsun şehmus. ay buraya da açsan aslında bi kafe? hıı mekan sahibi sevgilim olur hihihi." (iki dakkada sevgili oldu allahın salağı)

"gülüm, ben öyle herkesi kabul etmem mekanıma, sen özelsin benim için o yüzden sana bu manzarayı yaşatmak istedim." (allah belanı versin şehmus)

"hiiiiiii şehuuuuuu ay ne tatlı ne incesiiiiin, sahi ben özel miyim?" (hayır salaksın)

"tabii bebeeeim."

ve şehmus saatine bakar, "bak şimdi ay doğacak, senin için"

(kız ha bayıldı ha bayılacak derken, sehmus kızın elinden tutuyor, şehmus kıza bir klark çekiyor, martılar "ınının ınının ınının" diyor.)

ve ay doğar.

perde.

neyse, ben bu haftasonu kendime bir şezlong alıp, koca yazı o terasta geçireceğim, hayvan kadar olduğu için temizlemesi zor oluyor ancak, benim gibi eve girince yosuna basmış gibi olan dışarı insanları için harika bir yer.

güç sizinle olsun.

1 yorum:

bg dedi ki...

amanın. o diyalogu okumamış olmayı tercih ederdim şu an. gerçek olduğunu düşündüm bir an... aman yarabbi. şu tipteki her kız ve erkek bi anda kayboluverse ne güzel olur idi.